Administratör inom Warranty & Claim

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vill du vara en del av en ledande internationell koncern? Är du engagerad lyhörd och värdesätter att arbeta med världsledande produkter och företag?

Då är tjänsten som Administratör/handläggare inom Warranty&Claim för dig!

Arbetsbeskrivning

Som en del i ett av världens ledande bolag inom hemprodukter får arbeta i en inspirerande internationell miljö och är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär administration, garantiärenden inom olika produkt kategorier, validering och prissättning.

Vidare arbetar du med Credit & Collection att lösa betalningsproblem och andra ärenden kopplat till varierande affärsområden inom världsledande hemprodukter!

Du kommer tillsammans med ditt team på avdelningen ge utmärkt service och support till Service Partners inom Sverige och interna avdelningar. Rollen är dynamisk och variationsrik. Vidare utvecklar du och dina kollegor kontinuerligt nya lösningar och arbetar med ständiga förbättringar.

 
Din bakgrund

- Är lyhörd, driven och har ett positivt synsätt

- Ha erfarenhet av service och/eller administration

- Ha god kunskap i Svenska & Engelska

- Ha minimum gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift.

- Ha en erfarenhet inom kvalitetskontroll & kvalitetsförbättringar är meriterande men inget krav

Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!

Vidare motiveras du av kontinuerlig kompetensutveckling och goda karriärmöjligheter nationellt som internationellt. I tjänsten genomgår du en gedigen utbildning. 

Om företaget:

Koncernen är nummer ett för hemprodukter i världen, med cirka $ 20 miljarder i omsättning, 100.000 anställda och 70 tillverknings- och teknologi forskningscenters över hela världen. Organisationens är verksamt i de 4 nordiska länderna: Sverige, Norge, Finland och Danmark. I Stockholm ligger det Nordiska huvudkontoret.

Plats: Stockholm.

Fast lön samt mycket goda tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid med omgående start.

Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 19/12, 2016 så skicka in din ansökan redan idag!

Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson på 08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 25 november 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Fotterapeut med administrativa kunskaper

Fotterapeut med administrativa kunskaper

5 november 2024

5 november 2024