Administratör Internal Support

Administratör Internal Support

Arbetsbeskrivning

Har du några års erfarenhet av administrativt arbete och redo för nya utmaningar? Vi erbjuder en spännande roll för dig som trivs att ha många bollar i luften.
Arbetet som Administratör Internal Support innebär administration inom affärsområdena Eftermarknad och Nyinstallation. Du kommer att arbeta i nära samarbete med kunder, fältpersonal, distriktschefer och regionchef. I arbetet arbetar du bland annat med avtalsregistrering och hantering av vår kunddatabas. Du förbereder och tillhandahåller även dokumentation för projekt inom Nyinstallation av hissar. Du assisterar distriktschefer och Installationschefer när så behövs samt utför övriga kontorsgöromål.
Du har en känsla för siffror och trivs med att arbeta kundorienterat. Du skapar förtroendeingivande relationer med alla i din närhet. Vi söker en person som arbetar strukturerat och har en förmåga att prioritera bland flera olika arbetsuppgifter.
För att lyckas i rollen behöver du godkänd gymnasieutbildning och några års erfarenhet av administrativt arbete. Du har god datavana med goda kunskaper i Officepaketet och det är meriterande med erfarenhet av att arbeta i SAP. Goda kunskaper i engelska är ett krav då det är vårt koncernspråk.
Vi erbjuder en internationell arbetsplats med stora möjligheter att göra karriär, en trygg anställning i ett seriöst och världskänt bolag med kollektivavtalade förmåner och möjlighet till en god löneutveckling.
Vi är ett företag som anser att mångfald leder till ökad produktivitet, högre innovation, bättre beslutsfattande, och högre medarbetarnöjdhet och mindre personalomsättning.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Denna rekrytering görs internt och vi avböjer vänligast samtal från bemannings- och rekryteringsfirmor.
Ansökningar tas enbart emot via vårat rekryteringssystem. Ansökningar via mail kommer inte att tas i beaktande.

Kontaktperson och ansökan
För mer information och frågor om tjänsten kontakta Admin & Operational Service Manager Fanny Lagerström fanny.lagerstrom@schindler.com alternativt HR Support, Linn Gauffin hrsupport.se@schindler.com

Din ansökan med meritförteckning registrerar du på vår hemsida www.schindler.se så snart som möjligt. Urval sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-specialist Madeleine Andersson
08-6224070
Distriktschef Håkan Svensson
070-5860354
Distrikschef Jonas Gärskog
033-124585
Distriktschef Bengt Rickard
070-5897515
Distriktschef Göran Lidén
013-105511
Distriktschef Theresia Olsson
026-122706
Inköpschef Per Ericson
08-6224080
Installationsledare Johan Olsson Malmberg
070-376 4494
Installationsledare Daniel Berndtsson
070-586 0012
HR-specialist Madeleine Andersson
08-6224070

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Schindler Hiss AB DANDERYD
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2021
  • Ansök senast: 9 april 2021

Besöksadress

Rinkebyvägen 25
None

Postadress

Box 547
DANDERYD, 18215

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024