ADMINISTRATÖR / KATEGORIANSVARIG

Arbetsbeskrivning

ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en Administratör / Kategoriansvarig! I rollen kommer du driva och säkerställa datakvalitet för sortiments- och inköpsarbetet. Det kommer att skei nära samarbete med kollegor inom bolagetoch externa partners. Du stöttar Chef kategoriområde, Kategorichefer och Inköpschefer utifrån bolagets strategi och kategoriområdets prioriteringar.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att ta fram rapporter, sköta prisadministration, hantera leverantörs- och kundkontakter och bidra till en framgångsrik verksamhet och gott samarbetsklimat. I din roll kommer du bidra till att skapa förutsättningar för god lönsamhet och ökad försäljning.
Kvalifikationer Du har minst 1 års erfarenhet av att arbeta med administration inom detaljhandeln.
Du har erfarenhet av att hantera stora datamängder i högt tempo.
Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning.
Det är meriterande om du har erfarenhet från butik eller logistik.


Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som Administratör / Kategoriansvarig är du drivande, uppsökande och handlingskraftig. Du är också affärsmässig, resultatinriktad och har god förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ, lösningsorienteradoch bra på att bygga relationer.
Företagspresentation Vår kund är ledande inom dagligvaruhandeln och finns runt om i hela Sverige med huvudkontor i Stockholm. Här finns uppdrag inom marknad, ekonomi och logistik.
Om ossJobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!
När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
Lön Enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligtoch uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-02-07 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2024
  • Ansök senast: 1 februari 2025

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024