OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Alvesta söker vi en servicefokuserad administratör till ett vikariat!
Om uppdraget
Som administratör kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att den dagliga verksamheten fungerar smidigt och effektivt. Du kommer att hantera enklare ekonomiuppgifter samtidigt som du administrerar och organiserar dagliga ärenden. Arbetsuppgifterna består bland annat av:
• Fakturahantering, betalningar, beställningar och uppföljningar
• Boka möten och hantera kalendrar
• Administrera och uppdatera dokument och databaser
• Assistera i att organisera aktiviteter
• Hantera inkommande samtal i växel
Du erbjuds här en bred och stimulerande roll där du får möjlighet att utveckla dina administrativa färdigheter och bidra till att verksamheten fungerar på bästa möjliga sätt. Du kommer att arbeta nära och stötta kollegor och blir en viktig spelare i verksamhetens team.
Om dig
Vi söker dig som är servicefokuserad, har en stark kommunikationsförmåga och en enkelhet för att samarbeta med andra. Du är strukturerad och duktig på att organisera och administrera. Det är meriterande om du har erfarenhet av enklare ekonomiadministration och/eller har läst ekonomisk inriktning i din utbildning, men vi lägger framför allt största vikt vid din personlighet.
Bra att veta
Uppdraget förväntas pågå ca 4-6 månader på heltid med chans till förlängning. Placeringsort är i Alvesta. Vi tillämpar löpande urav så se till att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 23 april.
Vem är VEM
VEM är ett utvecklingsorienterat konsultföretag som erbjuder högkvalitativa tjänster inom rekrytering och interimslösningar av ledande befattningar.
Kontaktpersoner på detta företaget
LiseLottRoman, VEM AB
036-570 11 83
AnetteBeckman, VEM AB
036-570 11 82