ADMINISTRATÖR - KONSULTUPPDRAG, Heltid

ADMINISTRATÖR - KONSULTUPPDRAG, Heltid

Arbetsbeskrivning

Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar. 

Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag. 

Administratör – Konsultuppdrag, heltid
Till vår kund som är en myndighet i centrala Stockholm söker vi en Administratör med mycket goda kunskaper i MS Office för ett heltidsuppdrag.

Som Administratör ingår du i myndighetens produktionsledning och du kommer främst att arbeta med myndighetens publikationer för att säkerställa att de ser enhetliga ut, följer myndighetens mallar och grafiska profil samt lever upp till kraven enligt tillgänglighetsdirektivet.

Erfarenhet och kompetens
Den vi söker har mycket goda kunskaper i Microsoft Office, framför allt i Word, Excel och PowerPoint. Du har även vana av att följa och hantera formatmallar samt av tillgänglighetsanpassning av filer i MS Office samt Adobe Acrobat.

Goda kunskaper i svenska språket är ett krav och du har lätt för att uttrycka dig och kommunicera, såväl internt som externt. 

Erfarenhet av av Indesign och Photoshop är meriterande, likaså erfarenhet av dokumenthantering i SharePoint.

Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet av liknande administrativt arbete, troligen från offentlig verksamhet eller större organisation.

Som person
Vi söker dig med ett bra driv, som är noggrann, strukturerad, kommunikativ och serviceorienterad. Du har förmåga att följa en grafisk profil samt förståelse för varumärkesarbete.

Du har lätt för att knyta kontakter och sätter dig snabbt in i nya miljöer, arbetssätt och system. Vidare har du ett gott öga för detaljer och är flexibel i ditt arbete. 

Om tjänsten
Arbetsplats: Stockholm, delvis remote

Omfattning: Heltid

Uppdragets längd: Start omgående och beräknat slut vid årsskiftet. Möjlighet till förlängning.

Under uppdraget kommer du att vara anställd av Avanti Rekrytering & Interim och vara en del av vår gemenskap. 

Kontakta gärna Niklas Almquist på 0733 640 640 alt niklas@avantirekrytering.se om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanti Rekrytering & Interim AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2022
  • Ansök senast: 28 september 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024