OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Allgranth Fastighet AB med de helägda dotterbolagen Svensk Utemiljö AB och Svensk Arboristtjänst AB förstärker nu sin ekonomi, administration och marknadsavdelning
Vi söker en person till våra kontor i Liljeholmen och Vårby för att tillsammans med befintlig personal arbeta inom administration, ekonomi, marknad och försäljning för samtliga bolag i koncernen.
Arbetsuppgifter:
Att besvara telefon, mail och kund-förfrågningar via hemsida.
Uppdatera kundregister, fakturera kunder, kontera fakturor, sammanställa statistik, bevaka kundbetalningar och sända påminnelser vid behov. Granska leverantörsfakturor, administrera prisförändringar till avtalskunder, mm.
Att utifrån kundunderlag göra mindre/enklare offerter och sända till kund. Större eller mer komplicerade förfrågningar läggs in i vårt affärssystem och överlämnas till affärsområdeschef eller försäljningschef.
Företagen är alla certifierade i enlighet med ISO 9001 för kvalitet och ISO 14001 för miljö.
Personlighet:
Vi lägger stor vikt vi de personliga egenskaperna där prestigelös, serviceinriktad, god administrativ förmåga och viljan att lära sig nya saker är viktiga egenskaper.
Krav:
Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift.
Meriterande erfarenheter och kunskaper:
Vana att hantera kunder/ Kundmottagning.
Servicearbete
Ekonomiarbete
”Gröna arbeten” t.ex. arborist, trädgårdsarbetare
Programvaror: Excel, Word, Fort Knox, Bygglet och Pondus
HR frågor.
ISO 9001 & 14001
Försäljning
Sista ansökningsdag: 2022-12-08. Utvärdering sker löpande och tjänsten kan tillsättas tidigare.
Ansökan mailas till: Rekrytering@svenskutemiljo.se och märks med ”Administratör”
Frågor om tjänsten kan besvaras av Försäljningschef Ronnie Hermansson.
Hemsidor:
www.svenskutemiljo.se
www.allgranth.se
www.svenskarboristtjanst.se