OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör kontorist
Brunnsviken Service AB söker nu en administratör och kontorist som vill vara med i vårt team och utveckla driften. Du kommer i första hand att administrera inom personaluthyrning och personal placering. Samt så kommer även du ha kontakt med restaurangerna och övriga företagskunder.
Rent konkret handlar arbetsuppgifterna om att stötta kontoret. Detta innebär löpande arbetsuppgifter såsom hantering av post, pass-bokningar, frånvaro anmälningar, registrering av handlingar samt arkivering.
Dig vi söker
Du är en person med stor kommunikationsförmåga, som drivs av utmaningar. Ditt fokus på service, effektivitet och kvalitet märks tydligt i din förmåga att ta saker "A-Ö". Som person är du ansvarstagande och noggrann, flexibel och agerar professionellt samt har även förmåga att skapa struktur och planera.
Krav för tjänsten
- Fullständiga gymnasiebetyg
- Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift eller Engelska i tal och skrift eller
- God datorvana samt erfarenhet att arbeta i Officepaketet.
Brunnsviken är ett bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
På Brunnsviken Service ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal • Tjänstepension • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar är affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Tveka inte att söka redan idag då tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Om anställningen
Fast lön
Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Välkommen med din ansökan
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.