OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör kontorist
Brunnsviken Service AB söker nu en administratör och kontorist som vill vara med i vårt team och utveckla driften. Du kommer i första hand att administrera inom fakturering och lön. Kravet för denna roll är erfarenhet och kunskap i Fortnox.
Rent konkret handlar arbetsuppgifterna om att stötta kontoret. Detta innebär löpande arbetsuppgifter såsom hantering av post, pass-bokningar, frånvaro anmälningar, registrering av handlingar samt arkivering.
Dig vi söker
Du är en person med stor kommunikationsförmåga, som drivs av utmaningar. Ditt fokus på service, effektivitet och kvalitet märks tydligt i din förmåga att ta saker "A-Ö". Som person är du ansvarstagande och noggrann, flexibel och agerar professionellt samt har även förmåga att skapa struktur och planera.
Krav för tjänsten
- Fullständiga gymnasiebetyg
- Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift eller Engelska i tal och skrift eller
- God datorvana samt erfarenhet att arbeta i Officepaketet.
Brunnsviken är ett bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
På Brunnsviken Service ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal • Tjänstepension • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar är affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Tveka inte att söka redan idag då tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Om anställningen
50% anställning och kan bli mer.
Lönetyp: Timlön
Välkommen med din ansökan
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.