OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej
Brunnsviken Service AB söker nu en administratör och serviceperson som vill vara med i vårt team och utveckla förvaltningen
Du kommer i första hand att administrera inom personal utbildningen och Personalföljare
Vid behöv .
Du kommer att ha kontakt med allmänheten och med övriga företagskunder .
Du arbetar med löpande arbetsuppgifter såsom hantering av post, stötta kansliet, frånvaro, registrering av handlingar samt arkivering.
Kvalifikationer
Du är en person med stor kommunikationsförmåga, som drivs av utmaningar. Ditt fokus på service, effektivitet och kvalitet märks tydligt i din förmåga att ta saker "A-Ö". Som person är du ansvarstagande och noggrann samt har förmåga att skapa struktur, planera.
För att passa så bra som möjligt för den här tjänsten tror vi att du som söker agerar serviceinriktat, hjälpsamt och lösningsfokuserat.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av administrativt arbete,
Krav för tjänsten:
-fullständiga. gymnasiebetyg
-Erfarenhet från bemanning
-Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav
-Körkort B
-God datorvana samt erfarenhet att arbeta i Officepaketet Tjänsten är på heltid, måndag till fredag. Dagtid med varierande tvåskift. Uppdraget förväntas starta omgående.
På Brunnsviken Service ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal • Tjänstepension • Försäkringar • Marknadsmässig lön .
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.