Administratör / Kontorsmedarbetare Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Mariapark EL finns i fräscha lokaler på Berga i Helsingborg och erbjuder ett varierat utbud av elektrikertjänster till kunder i nordvästra Skåne. Vi ser en spännande framtid där vi kommer att utveckla vår verksamhet inom nya affärsområden, bland annat inom entreprenad och installation av solceller. Vi letar därför efter någon som vill vara med på vår resa.” Vi är idag cirka 25 medarbetare och räknar med att vi blir fler inom en snar framtid.


Arbetsuppgifter
Du är kundernas första kontakt och tar emot alla inkommande samtal. Du ansvarar för att ta emot ordern och att boka in lämplig elektriker.
Du tar emot och fördelar ut post och paket samt ansvarar för att beställa och hålla ordning på kontorsmaterial. Om intresset finns har du också möjlighet att lära dig mer om ekonomi och lönehantering.
Du kommer ha en central roll på företaget och bör vara beredd på att ta ansvar och hjälpa dina kollegor med diverse arbetsuppgifter. Är du en person som tycker om att skapa trivsel så kommer du passa in väl hos oss.
Tjänsten är på heltid och belagd på vårt kontor i Berga. Arbetstiden är mellan 7 - 16.
Arbetet är fritt och det finns möjlighet att vid vissa tillfällen jobba hemifrån under förutsättning att kontoret är bemannat av en kollega.


Vem är du?
En nyfiken personlighet och en stark vilja att lära dig. Så småningom vet du allt om Mariapark EL, förstår företagets affärer och våra kunder vilket gör att du kan hjälpa dem bättre.

Vi vill att du redan nu har
Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
B-körkort
Bra svenska i tal och skrift

Det är meriterande om du har kunskap och intresse inom sociala medier, främst i syfte att bygga arbetsplatsens varumärke. I övrigt ser vi att du är
Driven
En person som gillar att ge service
Ansvarsfull
Strukturerad



Det här får du
Förutom att hjälpa våra kunder brukar vi hitta på andra kul saker tillsammans, till exempel åka och spela bowling eller grilla ute på gården. Vi har ett fint och fräscht kontor med stora utrymmen att luncha, pausa och ha möten i. Varje måndag har vi frukostmöte kl 7.00-8.00. Det finns hundar på arbetsplatsen! Vi kommer tillsammans med dig planera en trygg introduktion när du börjar din anställning. Vi har kollektivavtal.
Så här säger en av våra medarbetare om att jobba på Mariapark EL
” Det bästa med det här jobbet är att det är fritt och varierat och att vi har riktigt kul ihop.”


Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med HR-konsult Petra Bergqvist. Om du har frågor om tjänsten, får du gärna ringa henne på telefon 073 5000 589
Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Skicka gärna med CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MARIAPARK EL AB HELSINGBORG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Postadress

FJÄLLUGGLEGATAN 8
HELSINGBORG, 25450

Liknande jobb


2 oktober 2024