OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en duktig koordinator som lockas av en varierad roll med många kontaktytor? Då kan det här vara rätt tjänst för dig!
Vi är ett team på 3 arbetsledare, 1 Service Manager och väldigt många duktiga Lokalvårdare som nu söker en Koordinator som kan hjälpa till med diverse administrativa uppgifter. Vi är en grupp med mycket energi som gillar att ha roligt på jobbet!
Arbetsbeskrivning
I den här rollen har du regelbunden kontakt med våra kollegor internt för att stötta dem i deras dagliga arbete med administrativa uppgifter.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
- • Schemaläggning
- • Ärendehantering
- • Koordinera uppstartsmöten och kvalitetsmätningar
Det är en central och utvecklande position med möjlighet att påverka ditt eget arbete och utvecklas långsiktigt!
Kvalifikationer och personliga egenskaper
Vi söker dig som brinner för att koordinera, stötta och som är duktig på att ha många bollar i luften. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av just projektledning och administrativt arbete.
Vidare ska du vara lyhörd mot kollegorna och flexibel. Noggrannhet och initiativtagande är också viktiga egenskaper precis som viljan och förmågan att snabbt lära sig nya saker. Du har ordning och reda och strukturerar självständigt upp ditt arbete.
Vi erbjuder
En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar.
Utöver det erbjuder vi bland annat:
- Fredagsfrukost
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
- Fantastiska kollegor!
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
- Årlig kick-off
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)
- Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
- Omfattning: Heltid, 8-17
- Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson