OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till vår kund i Göteborg söker vi nu en Administratör/Koordinator! I rollen kommer du arbeta med administrativa arbetsuppgifter som minnesanteckningar, dagordningar och bokningar och planering av konferenser. Du kommer också arbeta administrativt med möten och kallelser, påminnelser och hantering av SharePoint. Vidare kommer du fixa fika till ledningsgruppsmöten och göra rumsbokningar. För att summera innebär rollen att förbereda, föra minnesanteckningar och sammanställa möten. Uppdraget är på 50% där arbetet utförs i centrala Göteborg men där även visst hemarbete kan förekomma.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Erfarenhet av att skriva minnesanteckningar, skicka kallelser och mötesinbjudan.
- Goda kunskaper i Officepaketet, Teams och Sharepoint-lösningar.
- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Administratör/Koordinator är du noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten. Du har också god samarbetsförmåga och är serviceminded.
Lön
Lön enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Deltid (20 h/v) och kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligt och uppdraget förväntas löpa till 2023-12-31. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i Göteborg. Arbetet utförs i centrala Göteborg men även visst hemarbete kan förekomma. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Sökord: administratör, koordinator, administration