Administratör / Koordinator / Innesäljare till Eaton

Administratör / Koordinator / Innesäljare till Eaton

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till slutet av december 2023. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Eaton. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Eaton är ett mångsidigt företag inom krafthantering. De levererar energieffektiva lösningar som hjälper deras kunder att effektivt hantera elektrisk, hydraulisk och mekanisk kraft. De är tekniskt ledande på den globala marknaden. Utbudet av tjänster och produkter är stort, allt från elektriska produkter och system till hydrauliska och tryckluftsbaserade system för kommersiell och militär användning. Alla tjänster och produkter är utformade för att ge bättre prestanda, effektivare energiförbrukning och ökad säkerhet. 2020 hade Eaton globalt en omsättning på 21,6 miljarder dollar, ca 100 000 anställda och säljer produkter till kunder i över 175 länder.

Arbetsuppgifter:

I rollen som administratör/innesäljare är du ansvarig för Eatons retur- och reklamationshantering och leveransbevakningen för Sverige. Du arbetar med att driva och följa upp returer, reklamationer och ha direkt kontakt med både kund och intern leverantör. Ditt mål är att Eatons kunder ska tycka att deras retur och reklamationshantering är enkel och tydlig med snabb återkoppling.
Vidare hanterar du projektorder och även här har kontakt med de olika interna leverantörerna för att kunna förbättra och säkerställa leveranser. Det tillkommer även specialorderregistrering av Eatons konfigurerbara artiklar. Andra administrativa uppgifter kan förekomma.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års erfarenhet av en liknande roll, exempelvis som innesäljare eller administratör
• Erfarenhet av att arbeta i SAP
• God kunskap i Excel
• Flytande kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska

För att trivas i rollen är du van att självständigt driva ditt arbete framåt. Då du har ett varierande och brett ansvarsområde ser vi att du är skicklig på att strukturera och organisera ditt arbete samtidigt som du ser det som positivt att arbeta i en varierande roll. Vidare är du kommunikativ och trivs i en social miljö då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt som externt, nationellt som internationellt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse


Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2023
  • Ansök senast: 24 februari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024