OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
- Företaget bygger och underhåller spårväg, järnväg och tunnelbana. Som administratör inom felavhjälpning är du del av ett team som består av projektledare, tekniker, arbetsledare och administratörer. Det är en stor varition i rollen då man Ibland är man ute på möten samt man måste ha många bollar i luften då ibland är det högt tryck. Dock är det en bra variation i arbetet.
- Detta är ett konsultuppdrag under 6 månader via Wrknest, med goda chanser till förlängning eller överrekrytering.
Dina framtida arbetsuppgifter
- Hantera faktureringen av åtgärdade felanmälningar - du kommer få information av teknikerna när ett fel är åtgärdad samt information om ärandet varpå du sedan sköter den löpande fakturering
- Du kommer även att ha en nära dialog med projektledarna angående dessa ärenden
- Vara med på möten med kunder och leverantörer där du för protokoll
- Upprätta dokument och PowerPoints
Vi söker dig som har
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete - exempelvis från butik eller liknande
- Det är meriterande om du har erfarenhet från byggbranschen eller inom el, men det är inget krav
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är glad, noggrann och orädd. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: omgående
Plats: Västberga
Omfattning: 100%
Anställningsform: Anställd via Wrknest
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.