Administratör Kundekonomi och lön

Administratör Kundekonomi och lön

Arbetsbeskrivning

Administratör Kundekonomi/Lön
Om oss på NÄRA
Vi på NÄRA bedriver sedan 1995 personlig assistans enligt LSS intentioner om valfrihet, självbestämmande, integritet och kontinuitet. Här ska kunder mötas av engagemang, kompetens och lyhördhet för individuella behov. Vi arbetar systematiskt med att utveckla och förbättra verksamheten och söker lösningar som fungerar över tiden, för både kunder och medarbetare. Vi på NÄRA inkluderar olikheter och tror på individens förmåga att styra i sitt eget liv. Vi behöver nu förstärka vårt team och erbjuder en arbetsplats med trevliga kollegor och högt i tak.
Den här rollen passar dig som är noggrann, strukturerad har siffersinne och är lösningsfokuserad. Du är van vid att ta ansvar, initiativ och är en god lagspelare. Dessutom är du alltid driven att lära dig nya saker, har en vilja att utveckla och förbättra befintliga arbetsprocesser och delar gärna med dig av dina kunskaper till dina medarbetare. Vi ser gärna att du har god analytisk förmåga och är flexibel i ditt arbetssätt.
Du kommer arbeta brett i verksamheten och ha skiftande arbetsuppgifter och beroende på din kompetens kommer du arbeta inom lönehantering, redovisning av assistanstimmar, assistansekonomi och personaladministration.
Vi ser att du som söker har erfarenhet av lön och ekonomi. Har du även arbetat med redovisning så är det meriterande.
Arbetet innebär kontakt med både kunder och anställda i verksamheten där du behöver vara relationsskapande.
Arbetsuppgifterna är b.la.
· Rapportering till Kund, Försäkringskassa och Kommun
· Kvalitetssäkring av redovisade handkassor och kundekonomi
· Stöd till verksamheten i frågor rörande b.la. kundbudget och kundekonomi
· Lönehantering och viss personaladministration
· Arbete i vårt digitala tidredovisningssystem


Du omsluts av kollektivavtal med avtalsmässiga pensionsavsättningar och erbjuds flexibla arbetstider, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och sjukvårdsförsäkring.
För tillfället har vi kontoret i Vallentuna men efter sommaren sitter vi i nya fina lokaler på Gärdet.
Vi erbjuder: friskvård, flexibla arbetstider och en trevlig arbetsmiljö.
Arbetstid/varaktighet: heltid tillsvidareanställning, provtjänstgöring 6 månader.
Lön: vi tillämpar individuell lönesättning och följer kollektivavtal.
Om du tycker att du känner igen dig i beskrivningen och att jobbet ser intressant ut så är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt. Du kan kontakta oss på info@nara.nu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nära AB VALLENTUNA
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2022
  • Ansök senast: 1 april 2022

Postadress

Smidesvägen 5, 1 tr
VALLENTUNA, 18626

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022