Administratör / Kundsupport till DHL Norrköping

Administratör / Kundsupport till DHL Norrköping

Arbetsbeskrivning

Gillar du service, att ha kunden i fokus och vara spindeln i nätet där det händer? Då har du nog hittat rätt!

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport tillhör du det lokala teamet på Supporten och ditt huvudsakliga ansvarsområde är att bemöta DHL’s externa och interna kunder genom diverse administrativa uppgifter inom logistik och transport. Du arbetar i DHL:s interna system och hanterar bokningar, administration av ärenden, felsökning samt problemlösning.

• Bemöta DHL’s externa och interna kunder
• Hantera bokningar och administration av ärenden
• Felsökning och problemlösning

Inom enheten arbetar de ständigt med att vidareutveckla och förbättra arbetssätt och verktyg, och som medarbetare blir du en viktig del av det arbetet. Du driver självständigt de ärenden du tar dig an, men har specialister i teamet att konsultera vid behov.

Din profil
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• God dator- och systemvana
• Meriterande med erfarenhet från liknande arbetsuppgifter

För att passa in i denna roll och teamet hos DHL är du en engagerad och nyfiken person som alltid vill utvecklas. Du vågar fråga, är alltid lika mån om dina resultat och är noggrann med kvaliteten på ditt arbete. Du har även förmåga att se detaljer i deras helhet. I rollen är det viktigt att du känner stort ägandeskap och ansvar för ditt arbete och dina kundärenden. Vidare är du en lagspelare som ser ett stort värde i att samarbeta med andra. Slutligen har du god kommunikativ förmåga i tal och skrift.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse


Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Tobias Hermansson på Tobias.Hermansson@StudentConsulting.com

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2023
  • Ansök senast: 11 juni 2023

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024