Administratör/ Kundtjänst till tillväxtbolag

Administratör/ Kundtjänst till tillväxtbolag

Arbetsbeskrivning

Hur låter ett jobb där du ena dagen ser till att det är fräscht och snyggt på kontoret, för att andra dagen ha kontakt med kunder och smida planer med dina kollegor på sälj för hur ni på bästa sätt ska bli det mest framgångsrika företaget? Dessutom ett jobb där du får bidra med din expertis inom kundservice, office management och administration för att verkligen göra skillnad. Låter denna tjänst som något för dig? Då har du kommit rätt!

Din vardag som Office Manager
Som Office Manager kommer du att ha ett stort ansvar för daglig drift av kontoret. Din roll kommer vara uppdelad på flera olika områden: kontor, administration/support, ekonomi, leverans men även agera som stöd för bolagets VD. Din roll kommer vara väldigt central vilket innebär att du kommer samarbeta med alla på företaget och bidra till att bolagets kunder får den bästa möjliga servicen vid första kontakten. Du kommer att ansvara för inköp av kontorsmaterial, vara den primära kontaktpersonen mot kunder gällande exempelvis: service, support, underhåll samt uppdateringar. Utöver det kommer du även att vara behjälplig vid kvittoredovisningar och enklare ekonomihantering. Du kommer att projektleda utleverans av kundens produkt, programmera produkten och agera support till dina kollegor. Och så klart kommer du att planera kick-off, event och after works tillsammans med dina härliga kollegor.

Vem är du?
Vi söker dig som är i ett tidigt skede av karriären, brinner för att bidra med din expertis inom kundservice, Office management och administration för att verkligen göra skillnad. Vi tror att du är trygg i dig själv och har för vana att navigera bland olika arbetsuppgifter som kräver struktur och planering. En person som verkligen brinner för service, är nyfiken, strukturerad och ambitiös. Du drivs av att arbeta i en händelserik miljö med arbetsuppgifter som kommer vara olika från dag till dag. En person som vill utvecklas och vill vara med och påverka, din input, erfarenhet och ditt arbetssätt kommer spegla sig i hela bolaget.

Vi ser gärna att du har:
- Erfarenhet utav administration, service och support
- Du talar och skriver svenska obehindrat
- Det är meriterande om du har tidigare arbetat med PC
- Du är strukturerad, självgående, lösningsorienterad och klarar av att hålla ett högt tempo
- Du är en väldigt socialt bekväm person som har lätt för att bygga relationer


- B-körkort (Meriterande)


Om Securdia
Som anställd kan man bli utsatt för hot, våld eller befinna sig i nödsituationer. Tillfällen där den utsatte snabbt måste kunna dra i handbromsen. Securdia arbetar med kunder i hela Norden. De erbjuder en förstklassig säkerhetslösning för att varje anställd, oberoende arbetsplats och situation ska känna sig trygg. Deras vision är att det alltid ska finnas en chans till att få hjälp. Ett larm, ett ”säkerhetsbälte”, är det som kan avgöra utfallet i en allvarlig situation. Oavsett arbetsplats och geografi, erbjuder Securdia AB den bästa lösningen för alla olika typer av verksamheter. Med mobila personlarm och en bred kompetens inom hot- & våld har de möjligheten att individanpassa tjänstelösningar för att de ska passa varje unikt behov.

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön + årsbonus

Omfattning: Heltid och anställning är tillsvidare hos vår kund Securdia

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GOAT Accelerate
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2021
  • Ansök senast: 1 juni 2022

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024