Administratör / kundtjänstmedarbetare inom SAK-försäkring

Administratör / kundtjänstmedarbetare inom SAK-försäkring

Arbetsbeskrivning

Är du en klippa på administration och service? Söker du en stabil, ansvarsfull och varierad tjänst i en dynamisk miljö? Söderberg & Partners söker till vårt kontor i Örnsköldsvik en duktig och engagerad administratör och kundtjänstmedarbetare inom SAK-försäkring med inriktning på motor- och företagsförsäkring.

Du kommer att tillhöra vårt team som idag är fokuserat på våra upphandlade produkter, kundtjänst samt företags/motorfordonsförsäkring inom Grupp.

Arbetsuppgifterna innefattar bl.a.

- Säkerställa kvaliteten i kontakten med försäkringsbolagen och Söderberg & Partners 180 förmedlare som placerat sina kunder i våra upphandlade produkter.
- Hanterar handläggning och uppföljning av försäkringsärenden.
- Support till förmedlarna i den administrativa processen med våra kunder.
- Bemanna våra mäklardisk samt våra olika kundtjänstuppdrag.

Vi söker dig som är öppen och har en förmåga att skapa goda relationer. Du trivs i din roll som administratör och kundtjänstmedarbetare samt har en vilja att självständigt organisera och ta tag i och slutföra dina arbetsuppgifter. Du har ett positivt förhållningssätt och ett stort ordningssinne.

- tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst och administration
- har administrativ erfarenhet, gärna inom SAK, motor- och företagsförsäkring
- har erfarenhet av administration och kundtjänst, gärna inom SAK, motor- och företagsförsäkring
- minst gymnasial bakgrund
- är ansvarsfull, proaktiv och noggrann
- är effektiv med sinne för detaljer
- har en positiv grundsyn, är serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar
- har erfarenhet av att arbeta i Excel och Outlook

Kunskap och erfarenhet inom försäkring och ekonomi är en fördel, men lika viktigt är att du är hängiven och verkligen vill lära.

Välkommen med din ansökan!

Placering: Stora Torget 2B, Örnsköldsvik
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tillträdesdatum: Snarast, efter överenskommelse
Kontaktperson: Ulrika Thorstrand 076-149 50 78

Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.

Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden.

Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.

Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.

Mångfald och likabehandling är viktigt för oss, både när det gäller våra medarbetare och de som söker jobb hos oss. Vi uppmuntrar olikheter och är övertygade om att medarbetare med olika erfarenheter, kompetenser och referensramar hjälper oss att växa och utvecklas.

Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söderberg & Partners
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2021
  • Ansök senast: 26 november 2021

Besöksadress

Box 7785 10396 STOCKHOLM
None

Postadress

Box 7785
STOCKHOLM, 10396

Liknande jobb


13 september 2024

4 september 2024