OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ADMINISTRATÖR KVARVARANDE SKULD TILL KLARAVIK
Nu finns en möjlighet till att bli en del av Klaraviks avdelning säljadmin. Avdelningens uppdrag är att arbeta för att underlätta hela försäljningsprocessen för både våra säljande och köpande kunder – men med det lilla extra. Säljadmin finns med från början av affären till dess att objektet har hämtats. Avdelningen hanterar specifika och nischade frågor kring fordon och export, kvarvarande skuld och sen hämtning.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu en administratör som kommer vara med och säkerställa en trygg affär för finansbolag, säljare och köpare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att hantera Klaraviks säljande kunders kvarvarande skulder innan och efter försäljning. Vidare kommer du att hantera inköpsdokumentation och du arbetar tätt tillsammans med övriga i teamet.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Som person drivs du av möjlighet till stort eget ansvar och är självgående i ditt arbete. Du har också lätt för att jobba tillsammans med kollegor i teamet mot våra gemensamma mål. Du är kvalitetsmedveten, noggrann och har en god kommunikativ förmåga. Har du erfarenhet av att arbeta med administration och support är det meriterande men inget krav, det viktigaste för oss är att du är en ambitiös och positiv person som ser möjligheter.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult på Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mejl behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!