OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du att det alltid är viktigt att ge god service? Vill du ha ett långt uppdrag på en myndighets IT-avdelning med omväxlande administrativa uppgifter? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu för en kunds räkning en administratör för ett långt konsultuppdrag. Kunden är en myndighet som arbetar på uppdrag från riksdagen och regeringen och sysselsätter flera tusen personer fördelade på kontor över hela landet. Den här tjänsten är placerad i centrala Stockholm.
Som administratör kommer du att fungera som ett administrativt stöd och ha arbetsuppgifter som inkluderar posthantering, bevakning av leverantörsavtal och funktionsbrevlådor samt administration av diariet. I den här rollen kommer ditt naturliga driv samt ditt sociala och utåtriktade sätt komma till sin rätt. Vi söker dig som har stor vana av att arbeta med administration och som trivs när du hjälper dina kollegor med varierande arbetsuppgifter. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning
- Minst fem års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
- Goda datakunskaper
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9656CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9656CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se