Administratör/ leveranskoordinator till R-Con!

Administratör/ leveranskoordinator till R-Con!

Arbetsbeskrivning

Är du en person som redan nu jobbar i en administratörsroll och har erfarenhet av koordinering av leveranser? Gillar du dessutom kundkontakt och att vara spindeln i nätet? Nu söker R-Con en administratör/ leveranskoordinator som kommer bli en del av ett härligt team i Norrköping. Ansök redan idag, då vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN
R-CON grundades 1988 och är idag ett ledande företag inom brandskydd med fokus på konstruktion, tillverkning och försäljning av sprinklerpumpar med tillhörande vattencisterner. Under 2021 flyttade R-Con till nya lokaler i Åby, och det är här som du, tillsammans med ca 35 anställda (varav 8 sitter på kontoret) kommer fortsätta vara en helhetsleverantör för deras kunder.

Som administratör/ leveranskoordinator kommer du arbeta kundserviceorienterat. Du kommer se till att kunderna får information vid leverans av produkt. Vi ser gärna att du är noggran och strukturerad som person. Du gillar att ha ordning och reda runtom dig och vi ser gärna att du har arbetat med fraktbokning och koordinering av leveranser sedan tidigare.



Du erbjuds


* Arbete i ett team med bra sammanhållning och högt i tak
* En engagerad konsultchef som stöttar dig i din utveckling
* Arbete i nya, fräscha lokaler utanför Norrköping


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer ha ansvar över två olika delar i arbetet, vilka är:


* Koordinering av leverans: Innebär att du är ansvarig för frakterna, så att in- och utleveranser blir rätt. Du kontaktar kunder och koordinerar så att varorna kan levereras på korrekt sätt utifrån förutsättningarna.
* Administration av ordrar: Du ansvarar för att R-Con´s kunder får den information de behöver i samband med levarans. Det kan exempelvis innebära dokumentation med instruktion och anvisningar av de produkter de köpt.


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har tidigare erfarenhet av kundrelation/kundservice/kundkontakt
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Har en avslutad gymnasieutbildning - gärna Högskoleförberedande så som teknisk, ekonomisk eller samhäll

Det är meriterande om:


* Du har tidigare arbetslivserfarenhet av att koordinera leveranser och fraktbolag


#

Vi söker dig som är

#


* Serviceinriktad
* Kommunikativ
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Norrköping


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024