OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Elcare i Linköping söker en Administratör till Logistikavdelningen.
Arbetet innebär att claima transportskador samt försvunnet gods mot transportör. Utredning av försvunnet gods etc.
Ansvarig för mailsvar till både kunder samt internt inom Elcare. Det är mycket kontakt med både butiker och slutkunder. Det är viktigt att kunna uttrycka sig i korrekt i både tal och skrift.
Kan även förekomma att i vissa fall vara behjälplig att registrera in ankommande produkter.
Du är en positiv person, trivs bra med att arbeta självständigt, men även i grupp. Du lyssnar, kommunicerar och löser utmaningar på ett konstruktivt sätt. Du arbetar effektivt, är nogrann och utför dina arbetsuppgifter med hög kvalitét. Du är flexibel, stresstålig och prioriterar arbetsuppgifterna utifrån hela verksamhetens behov. Ansvarstagande och uppmärksamhet är andra egenskaper du har och använder dig av i ditt dagliga arbete.