Administratör Logistiksupport

Administratör Logistiksupport

Arbetsbeskrivning

Logistiksupport

Om tjänsten
I rollen som administratör på Logistiksupport är dina huvuduppgifter att ge support till kunder, ta hand om deras önskemål och beställningar samt hantera och säkerställa transaktioner i systemen.
Du väger in och ut lastbilar och hanterar tillhörande transportdokument. Har även en nära kontakt med transportörer och löser tillsammans med dem logistikfrågor som uppkommer.
Du arbetar i team och andra arbetsuppgifter kan också förekommer då teamet tillsammans ansvarar för att lösa de frågor som uppkommer.
För att trivas är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då verksamheten befinner sig i ständig utveckling.

Viktigt att alla i teamet är lagspelare och problemlösare som hjälps åt.
Genom att vara en glädjespridare bidrar du till en god arbetsmiljö.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av logistikservice eller motsvarande administrativa arbetsuppgifter. Du ska ha goda kunskaper i Office-paketet och ha erfarenhet av att jobba i digitala system samt ha en bra förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.  Stor vikt läggs på personlig lämplighet, där vi söker dig som är engagerad och driven. Du bör dessutom kunna jobba i högt tempo och vara serviceinriktad med god kommunikativ förmåga

Det är meriterande om du har erfarenhet av transportfrågor och har ett intresse för hållbar återvinning.

Om anställningen
Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning hos Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Rekryteringsarbetet pågår löpande under ansökningstiden och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Rickard Luchterhand via Adecco 010 – 173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, logistik, support

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2022
  • Ansök senast: 4 april 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


6 januari 2025

Administrativ assistent - vikariat

Administrativ assistent - vikariat

3 januari 2025

26 november 2024