OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör lön & faktura deltid
Autoprenad expanderar och vi söker nu en administratör inom lön & faktura. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Du kommer att arbeta med lönearbete såsom löneberedning, löne- och semesterberäkningar, skatter, kontroller samt semester- och årsskiftesrutiner. Du kommer kommunicera internt med AO-Chef samt viss kommunikation med företagets kunder, systemleverantörer och våra konsulter. Du kommer aktivt arbeta med att fortsatt utveckla och effektivisera löneprocessen och rutiner inom personaladministration. Vem är du? Ett krav är att du sen tidigare har arbetat med kollektivlöner och hanterat schemauppsättning samt att du har god förståelse för hur man tolkar kollektivavtal och kan anpassa systemet i samband med förändringar. Du har kompentens inom lön och fakturasystem, Visma samt FortNox Som person behöver du vara flexibel och ha en förmåga att både anpassa dig, så väl som att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer. integritet. Du har förmåga att prioritera och samtidigt arbeta proaktivt. Arbetet är deltid enligt överenskommelse. Arbetsort Göteborg
Autoprenad
Autoprenad AB är ett auktoriserat rekryterings och bemanningsföretag medlem av Svenskt Näringsliv/Almega. Autoprenad är specialister på och leverantörer av kvalificerad rekrytering, bemanning, personbedömning, testning, utbildning och kvalificerad handledning av personalfrågor.