Administratör Luleå

Administratör Luleå

Arbetsbeskrivning

OM CENTRIC CARE 

Söker du en roll med administrativa uppgifter men även stort fokus på relationsskapande och affärsmannaskap där du samtidigt har möjligheten att bidra i en samhällsviktig sektor?

Hos oss på Centric Care har du förmånen att arbeta i ett familjärt bolag som samtidigt ingår i en stor internationell koncern. Vi är ett av Skandinaviens ledande bemanningsföretag inom hälso- och sjukvård, och nu söker vi en kollega  som vill vara med och hjälpa oss att fortsätta växa och utvecklas som bolag inom vårdbemanningsbranschen. 
Hos oss blir du del av ett positivt team som sitter både i Stockholm och Luleå. Vi sitter i nya och moderna kontor i centrala Luleå. Vi är ett sammansvetsat team som söker en lika ödmjuk och resultatinriktad lagspelare som gillar utmaningar och har mycket energi. 

Arbetsuppgifter  
 
Rollen som administratör hos Centric Care innebär att stötta regionchefen i de dagliga administrativa arbetsuppgifterna kopplat till rekrytering och bemanning. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.

Arbetsuppgifter:
Du kommer bland annat att jobba med:
Ansvara för bostad ex bostadsplanering, bostadsbokning mm
Publicering av jobbannonser
Kontrollera och hantera tidrapport
CV-granskning
Referenstagning
Kontroller hos myndigheter
Registrera in boknings/schemauppgifter i affärssystemet 
Arbetsuppgifterna kan variera i perioder beroende på organisationens behov

Du som söker:
Vi söker dig som är flexibel som person och kan anpassa dig utifrån det behov som verksamheten har. Rollen förutsätter att du är noggrann, strukturerad i ditt arbete. Vi lägger stor vikt i dina personliga egenskaper.
Det ställer höga krav på att du som administratör klarar av att växla upp vid arbetstoppar och inför lönebryt samtidigt som du aldrig tummar på kvalitet. Rollen är operativ och det kräver att du kan göra egna prioriteringar och vara en problemlösare.

Hos oss räknas varje persons insats. Samtidigt som du har mycket eget ansvar stöttar vi alltid varandra för att nå våra gemensamma mål. Beslutsvägarna på Centric Care är korta och du kommer att rapportera till Regionchef. 


Vi ser att du har:  En högskoleutbildning alt eftergymnasial utbildning alt motsvarande arbetslivserfarenhet
Mycket god datavana  
God förmåga att kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift 
B-körkort 
Gärna tidigare erfarenhet från liknande arbetstuppgifter

Anställningsform m.m.  
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning med fast månadslön
 
Ansökan  

Ansök genom att skicka in CV och ditt personliga brev. Urvalet kommer att ske löpande.  


Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanne Lundqwist
0723-869553
Jennie Adalberth
0723-86 93 25
Linda Udden
076- 028 19 39
Linda Udden
076-028 19 39
Mathias Johansson
0709-348840
Linda Udden
0760281939
Anna Hammarberg

Anna Hammarberg
073-301 88 68
Linda Udden
0760-281939
Marita Adolfsson
0703-410625

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Care AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 maj 2023
  • Ansök senast: 6 juni 2023

Besöksadress

Lindholmspiren 9, Göteborg
None

Postadress

Lindholmspiren 9
Göteborg, 41756

Liknande jobb


Sourcing Project Lead

Sourcing Project Lead

20 december 2024

12 december 2024

Researcher/rekrytering

Researcher/rekrytering

9 december 2024