Administratör Lund

Administratör Lund

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Vi söker en administrativ assistent, för kunds räkning, som är en fena på administration, noggrann ut i fingerspetsarna och brinner för att ge en god service. Du kommer bli en del av grupp med mycket driv, hög teamkänsla där man även är måna om varandra.

Om verksamheten
Du kommer vara anställd som konsult via Dreamwork och arbeta ute hos vår kund, som är ett spännande och snabbväxande företag i Lund.
Du kommer till ett spännande bolag med härliga kollegor med högt i tak och en hög ambitionsnivå


Mer om tjänsten
I rollen som administrativ assistent kommer du att ha en bred roll med många kontaktytor och följande kommer bland annat att ingå i rollen:

• Kontraktshantering: proaktivt hjälpa till med kontraktsprocessen mellan kontraktsägare och tecknare.

• Support till projekt/projektägare

• Möteslogistik: bokning av lokaler/rum, catering, hälsning, och eskortering av besökare, försäkrar att mötesområdet är snyggt före och efter evenemanget.

• Upprättande av dagordning och handlingar inför möten

• Uppföljning med diverse administration

• Arkivering i olika IT-system

• Resebokning och uppföljning under hela resplanen

• Agendahantering på begäran av avdelningschef/direktör


Din profil
För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du har ett proaktivt engagemang och tar ägarskap för uppgifter och projekt. Det är viktigt att du är serviceminded och respekterar projekts tidslinjer och deadlines. Du ska vara initiativtagande, kommunikativ och se värdet i att bygga starka och långsiktiga relationer. Du ska ha ett öga för detaljer och vara öppen för att lära dig nya saker. Det är viktigt att du fungerar i en grupp och är en lagspelare. Det läggs även en stor viktigt vid att du har en hög flexibilitet och snabbt kan ställa om. Du behärskar engelska perfekt i tal och skrift och har kunskaper av att arbeta med Office 365-paketet (Word, Excel, Powerpoint, Teams).

Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2021
  • Ansök senast: 19 december 2021

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024