OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.Kelly Services är inne i en mycket stark tillväxtfas och vi behöver därför anställa en administratör till vårt kontor, beläget på Östra Hamngatan i centrala Göteborg.Du kommer vara en stödfunktion till ekonomiavdelningen på vårt huvudkontor i Stockholm.Arbetsuppgifter: - Hantera inkommande tidrapporter från våra medarbetare på uppdrag - Registrera data i Hogia Lön - Administrera anställningskontrakt och andra dokument - Helg- och garantilöneuträkningar - Skapa fakturaunderlag - Vara behjälplig vid lönehantering och fakturering som i utgångsläget sköts i Stockholm Kvalifikationer: - Minst ett års vana av lönehantering inom LO - Faktureringsvana - Goda datakunskaper, gärna Hogia Lön - Minimumkravet är gymnasial utbildning - Driven och initiativtagande - Förmåga att jobba självständigt - Meriterande är om du arbetat inom bemanningsbranschen med liknande arbetsuppgifter. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och stimulerande miljö.För rätt person erbjuder vi en fast anställning med goda utvecklingsmöjligheter.Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt.Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Ansökan: Låter det intressant?Ansök via vår hemdsida på: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00