Administratör m ekonomikunskaper

Arbetsbeskrivning

Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.Kelly Services är inne i en mycket stark tillväxtfas och vi behöver därför anställa en administratör till vårt kontor, beläget på Östra Hamngatan i centrala Göteborg.Du kommer vara en stödfunktion till ekonomiavdelningen på vårt huvudkontor i Stockholm.Arbetsuppgifter: - Hantera inkommande tidrapporter från våra medarbetare på uppdrag - Registrera data i Hogia Lön - Administrera anställningskontrakt och andra dokument - Helg- och garantilöneuträkningar - Skapa fakturaunderlag - Vara behjälplig vid lönehantering och fakturering som i utgångsläget sköts i Stockholm Kvalifikationer: - Minst ett års vana av lönehantering inom LO - Faktureringsvana - Goda datakunskaper, gärna Hogia Lön - Minimumkravet är gymnasial utbildning - Driven och initiativtagande - Förmåga att jobba självständigt - Meriterande är om du arbetat inom bemanningsbranschen med liknande arbetsuppgifter. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och stimulerande miljö.För rätt person erbjuder vi en fast anställning med goda utvecklingsmöjligheter.Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt.Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Ansökan: Låter det intressant?Ansök via vår hemdsida på: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 juli 2007
  • Ansök senast: 3 augusti 2007

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010