ADMINISTRATÖR / MARKNADSASSISTENT TILL VASALLEN I STRÄNGNÄS

Arbetsbeskrivning

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.

Information om Vasallen :

Vid starten 1997 var statligt ägda Vasallens uppdrag att omvandla nedlagda försvarsfastigheter. Totalt har Vasallen tagit hand om 24 fastighetsbestånd över hela Sverige, varav 20 i dag är utvecklade och sålda. Där finns bland annat Campus Östersund, tidigare A4, fd I4/A1 i Linköping som i dag är Rättscentrum samt gamla Lv4 i Ystad som i dag har Ystads mest attraktiva bostadsrätter samt skola, bio och mycket annat.
Under 2009 fick Vasallen sitt uppdrag utökat och kan numera även köpa och utveckla icke försvarsrelaterade fastigheter.

Vasallens framgångar grundar sig på kompetenta medarbetare som är engagerade, delaktiga och idérika - samt ser möjligheterna där ingen annan ser dem. Vår starka ställning inom fastighetsutveckling har vi nått tack vare målmedvetna dialoger med våra samarbetspartners och hyresgäster.

I Strängnäs äger Vasallen Eldsund. Området ligger mycket vackert vid Mälaren, väster om stadskärnan.
Tidigare var detta regementet P10, nu håller Vasallen på att omvandla området till en komplett stadsdel med såväl sjönära boenden som skola, handel, verksamheter och service. Bland annat har Campus Strängnäs etabletat sig på området med upp till 1 000 studieplatser.


Nu söker vi till Vasallen i Strängnäs en administratör & marknadsassistent.

Uppdraget kommer att börja som ett bemanningsuppdrag, där Du blir anställd av Personalpoolen Mellansverige AB och för rätt person kommer tjänsten att kunna övergå i en tillsvidareanställning hos Vasallen i Strängnäs.

Vi söker Dig som tycker om att ta på Dig uppgifter allteftersom de dyker upp. Du är driven och tycker om samarbete likväl som att arbeta självständigt.
Du kommer att ha mycket både interna och externa kontakter, vilket ställer krav på att Du trivs i en sådan miljö.
Du kommer bl a att arbeta med:

* Växeltelefon och posthantering
* Ta emot kunder & besökare till kontoret
* Larmbehörigheter & nyckelhantering
* Fixa med fikabröd & frukt till kontoret
* Protokollföring vid veckomöten, samt vid vissa externa möten
* Hålla hyresgästregister uppdaterade
* Kontering av fakturor
* Uppdatera och bevaka hemsidor
* Kontakt med reklambyrån gällande grafiskt material
* Skriva & skicka ut hyresgästinformation
* Annonsering i tidningar & press
* Skriva hyreskontrakt
* Kontakter med hyresgäster vid ev uteblivna betalningar, hantera ev inkassoärenden

Det kommer även under 2014 att innebära att Du kommer att delta i visningar av nya bostäder, ta fram visuellt material till dessa, ansvarig för att visningslägenheterna är attraktivt dekorerade mm mm.

Har Du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa till Pernilla Dawidson, på Personalpoolen Mellansverige AB på telefon 019-12 60 59.
Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 26/1 2014, bestående av ett personligt brev och din CV.

Du ansöker om tjänsten via vår hemsida: www.personalpoolen.se/jobb

Välkommen med Din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001

Sammanfattning

Besöksadress

Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO
None

Postadress

Engelbrektsgatan 8
ÖREBRO, 70142

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024