OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven administratör med ledaregenskaper som brinner du för teknik? I så fall är detta tjänsten för dig!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör med ansvar för supportfunktion till Trecom kommer du att agera spindel i nätet och vara ansiktet utåt för verksamheten, vi lägger därför stor vikt på din sociala kompetens. Du ansvarar för att det dagliga arbetet fortlöper, har kontinuerlig kontakt med kunder, leverantörer och kollegor samt löser supportärenden och problem som kan uppstå, både hos kunder och internt.
Du kommer att ha ett övergripande ansvar för din grupp inom administration på 2-3 personer och på sikt kommer du att få mer och mer ansvarområden, därför ser vi ser att du är lojal, känner stort för dina arbetsuppgifter samt trivs med att leda andra.
Har du rätt driv och vilja finns utvecklingspotential och karriärmöjligheter. Du kommer att ha stort inflytande på verksamheten och Trecom kommer att ge dig möjlighet till att ständigt utvecklas, vara en del i förbättringsarbeten och att driva företaget framåt.
Om företaget
Trecom är ett företag som ständigt expanderar och söker därför nya medarbetare. Trecom tillhandahåller kundanpassade och kostnadseffektiva helhetslösningar inom Telecom och har över 20 års erfarenhet inom branschen. Företaget har kunder inom alla branschområden och har ett tätt samarbete med bland annat Telenor, Tre, Tele2 och Telia. Trecom och strävar alltid efter att kundanpassa och hitta bästa de lösningarna och tilläggstjänster för sina kunder. Kontoret ligger beläget i Jönköping och Trecom har kunder inom alla branscher.
Din profil
Skallkrav
- Teknik/ IT kompetens
- Flytande svenska och engelska
- Körkort
- Service- och ansvarskänsla
Meriterande:
- Arbetslivserfarenhet inom IT support eller likande
- Erfarenhet av försäljningsjobb
- Stort teknikintresse
Vi lägger stor vikt på din personlighet och för att lyckas i rollen som administratör med ansvar för supportfunktion krävs det att du brinner för teknik, är lösningsorienterad samt trivs med att leda andra. Vi söker dig som är driven, framåt, har social kompetens och som förstår värdet av goda kundrelationer. Det är viktigt att du har ledaregenskaper, brinner för service och är inte rädd för att ta egna initiativ.
Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående, eller enligt överenskommelse
Placering: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna