OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.
ARBETSUPPGIFTER
Vill du arbeta på en välkomnande och trevlig arbetsplats med stor variation i arbetsuppgifterna? Nu har du chansen att arbeta som administratör med chefsstöd mot vård och omsorgsförvaltningen. Hos oss kan du göra skillnad, utvecklas och ha roligt på samma gång!
I rollen som administratör hos oss är du ett viktigt administrativt chefsstöd till enhetscheferna inom Hemsjukvården, Bistånd, Partille Rehab samt Resursenheten. Du kommer ha en funktion som innebär att ge god service till både interna och externa kontakter genom personliga möten men också via telefon och mail.
Arbetsuppgifterna innefattar personaladministration såsom anställningsavtal, schemaläggning, introduktion av nyanställningar samt olika former av avtal, utskick, fakturering och posthantering. Som administratör bistår du också vårdplaneringsteamet med inskrivningar och bokningar av vårdplanering.
Välkommen med din ansökan!
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom administration eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. Du har tidigare erfarenhet från arbete med administrativa uppgifter, som administratör eller motsvarande.
Vidare är du van vid att arbeta i olika typer av IT-system och du har goda kunskaper i Office-paketet.
För att lyckas i uppdraget har du förmågan att planera, organisera och prioritera i arbetet på ett effektivt sätt och du behåller lugnet även om du har mycket att göra. Du är initiativtagande, noggrann och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Som administratör är du tillmötesgående i ditt bemötande och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Rollen kräver att du kan formulera dig väl i tal och skrift.
Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Löpande urval kommer att tillämpas så vänta inte med din ansökan.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Kontaktpersoner på detta företaget
rektor åk F-3 Linda Martinsson
031-792 18 01
Lärarförbundet Alexander Köhn
Rektorschef Kerstin Gunnarsson
031-792 12 99
Utvecklingsledare personal Anna Lundkvist
031-792 11 13
Controller (semester 10/7-7/8) Christina Kylberg-Mattsson
031-7921694
Administrativ chef Amanda Larsson
031-792 11 24
Chef för Central Administration VOF Atosa Jakobsson
031-792 12 92