OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Aeronautics, ett affärsområde inom Saab, erbjuder flygrelaterade delsystem, obemannade flygsystem, flygplansstruktur och service till försvarskunder och civil flygindustri över hela världen. Aeronautics ansvarar också för utveckling, produktion, marknadsföring, försäljning och support av Gripensystemet.
Brinner du för struktur och service? Har du ett personligt driv och förmågan att kunna lyfta blicken och göra det där lilla extra? Då kan du vara den administratör till Saab Aeronautics som vi söker.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör är din uppgift att stötta ledningsgruppen och de övriga medarbetarna inom sektionen med bland annat bokning av resor, hantering av reseräkningar, bokning av konferensrum, hantering av kontorsplatser och att se till att allt fungerar för medarbetarna. Utöver detta så kommer du att delta i ledningsgruppsmöten där du förväntas bidra i det strategiska arbetet.
Din profil
För att trivas och ha rätt förutsättningar för tjänsten som administratör är du social, framåt och noggrann. Du brinner för service och vill göra det där lilla extra. Du uppskattar att samarbeta med andra och du har ett utpräglat servicetänkande i dina arbetsuppgifter. Du utför dina arbetsuppgifter självständigt och tar initiativ för att lösa problem som uppstår. Du har förmågan att lyfta blicken och bidra med värde till det fortsatta arbetet inom ledningsgruppen.
Du har god datavana med erfarenhet av Office-paketet. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Ansökningsförfarande
Tjänsten är 100% med tillträde i september.
Vi tillämpar löpande urval så vänta inte med att söka. Logga in eller registrera ditt CV på www.skill.se alt. www.industrikompetens.se. Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jennie Flodin på Skill, 013-473 81 67 alt. Jennie.flodin@skill.se
Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar för regionens kort- och långsiktiga kompetensförsörjning. Våra kunder finns främst inom industri och IT men även på den offentliga sidan. Rekrytering, bemanning, omställning och karriärprogram ingår i vårt tjänsteutbud liksom kundunika och standardiserade undersökningar. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Broeders
Svanhild Johansson
Mattias Östman
Pehr Petersson
Lena Johansson
Annika Elfvingsson
Fredrik Larsson
Svanhild Johansson
0720 05 99 64
Elise Karlborg
0707-77 96 41
Pehr Peterson
0707-78 96 99