OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vaccinationskliniken Vaccinova söker dig som vill ha ett serviceinriktat jobb med rollen som koordinator på vår huvudklinik i Linköping. Här finns utrymme att växa och få vara med och skapa sin roll utifrån sina egna förutsättningar samt vara delaktig i företagets utveckling. I rollen som administratör hos oss organiserar och strukturerar du de administrativa uppgifterna. Du hanterar fakturor, bokföring, löneutbetalningar, inköp, information på våra digitala forum, framtagande av statistik och rapporter samt andra allmänt förekommande administrativa uppgifter.
Vi är ett litet företag som växt och fortfarande växer snabbt. Hur omfattande vårt behov av en administratör är beror på vilka kompetenser du kan bidra med. Behovet kommer öka på sikt då vi är i ett expansivt skede. Det behov vi ser idag är på minst 40 % (2 dagar/vecka). För rätt person skulle vi kunna erbjuda heltidsarbete. Anställningen är i nuläget en visstidsanställning.
Som person vill vi att du är serviceinriktad, strukturerad, noggrann, proaktiv, har god organisationsförmåga och är van att ta egna initiativ. Du kan hantera många arbetsuppgifter samtidigt och är gärna den som koordinerar och håller koll på vad som händer i verksamheten, du har fokus på problemlösning. Du är flexibel och prestigelös. Du är van att leda ditt eget arbete samt att utveckla och effektivisera detta. Vi vill att du har god datorvana och behärskar grunderna i Office-paketet. Erfarenhet från tidigare uppdrag som administratör är ett krav.
Vi tror att nyfikenhet på att lära nytt, en stor vilja till att bidra och en positiv inställning är viktiga förutsättningar för att passa som administratör hos oss på Vaccinova.