Administratör med ekonomibakgrund

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

På uppdrag åt kund söker vi dig som har god administrationsvana och ekonomibakgrund. Du kommer dagligen att arbeta med administration, fakturering, leverantörsreskontra, viss bokföring och kundhantering.

Din profil

Som sökande ser vi helst att du har gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning. Du vill gärna vidareutvecklas inom ekonomi, administration och kundansvar. Du ser långsiktigt på den här tjänsten och vill gärna stanna i Finspång. Som person är du flexibel, noggrann, ambitiös och tillgänglig i augusti. Vidare är du social och har lätt för samarbete i grupp.

Start: Augusti/september

Arbetsplats: Finspång

Arbetstid/omfattning: Heltid

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida www.maxkompetens.se. Välkommen med din ansökan!

Om oss

Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson

Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg

Sanna Hagelin
0733205638

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Konsult AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 14 juli 2014

Besöksadress

Framtidsvägen 12, Växjö
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024