Administratör med ekonomibakgrund? Vi söker dig!

Administratör med ekonomibakgrund? Vi söker dig!

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person som får energi av att hjälpa andra? Söker du en roll med varierande arbetsuppgifter, där ingen dag är den andra lik? Läs vidare för att se om det här kan vara nästa steg för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en Administratör med ekonomibakgrund för vår kunds räkning, ett väletablerat företag inom laserteknik. De utvecklar, tillverkar och säljer industrilasrar, handhållna lasermätinstrument och industrianpassade beröringsfria avstånds- och dimensionsmätsystem. Du utgår från kontoret beläget i Täby norr om Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Som Administratör/ekonomiassistent kommer du att sköta det administrativa arbetet kopplat till ekonomiarbetet. Du kommer att arbeta med kundreskontra och leverantörsreskontra, samt stötta andra anställda att hantera in- och utleveranser såsom paket och post. Bland dina ansvarsområden finns även:
Bokföringsarbete
Arbete i Visma
Viss kundkontakt via telefon och mejl
Hålla snyggt i kontorslandskapet

Dina egenskaper
För att lyckas i rollen som Administratör tror vi att du är noggrann och strukturerad. Vi ser att du har förmågan att hantera flera arbetsuppgifter parallellt, utan att tappa helhetsperspektivet. Slutligen tror vi att du har en god samarbetsförmåga samt besitter ett stort serviceintresse.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Arbetslivserfarenhet inom administrativt arbete
Kunskaper inom ekonomi, särskilt fakturering
Goda kunskaper inom Office 365
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska

Meriterande:
Tidigare erfarenhet från arbete med kvalitetsarbetsmiljö
Du talar franska, tyska eller turkiska

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidareanställning direkt hos kunden. Start så snart som möjligt.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Jennifer Berglund som kan nås på mejl jennifer.berglund@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33824 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2023
  • Ansök senast: 19 april 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


21 november 2024