OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom industri, teknik och logistik.Vi blev utnämnda till årets tillväxtföretag 2004 och 2005 av Svenska Dagbladet och Ahrens.Lernia Bemanning hyr årligen ut ca 4 000 personer och omsätter ca 700 Mkr.Vi är miljö- och kvalitetscertifierade och har avtal med de fackliga organisationerna.Lernia Bemanning AB är en del av Lernia AB som är ett av Sveriges största företag inom kompetensförsörjning. För kunds räkning söker vi nu en administratör med ekonomiinriktning till Gävle.Tjänsten innebär tidsbegränsad anställning hos Lernia Bemanning AB.Huvuduppgiften blir att I samband med en bolagisering ansvara för kontakter med leverantörer gällande adress och namnändring på fakturor.Dessa kontakter sker i huvudsak per telefon. Vi tror att du som söker har gymnasieutbildning alt motsvarande kunskaper, gärna med ekonomisk inriktning.Meriterande med tidigare erfarenhet av enklare ekonomiassistents uppgifter. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Ett professionellt intryck vid telefonkontakten med leverantörer är av största vikt för att bibehålla goda relationer.Ordning och reda, stark personlig drivkraft och att du bidrar till god stämning på arbetsplatsen är viktigt. Stämmer profilen på dig?Välkommen med din ansökan!