OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör
Vi söker nu en administratör till vår attraktiva kund i Rosersberg. Kunden är ett bygg- och fastighetsföretag som nyligen startat upp ett nytt servicecenter. Till centret söker de nu en person som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom ekonomi och som är serviceminded och strukturerad som person. Låter den här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Rosersberg, Stockholm
Omfattning: Heltid (8 h/dag förlagda mellan tiderna 5.30-18.30).
Start omgående (med hänsyn till uppsägningstid) och 6 månader framåt.
God chans till förlängning alternativt anställning hos kund.
Arbetsbeskrivning:
Här välkomnas du till ett industribolag som är i en spännande utvecklingsfas med ett nystartat servicecenter. Till detta servicecenter söker de nu en administratör som vill vara med på deras utvecklingsresa och som är en teamspelare ut i fingerspetsarna. Tjänsten ger dig en ypperlig möjlighet att bli en del av ett företag som är mitt uppe i en spännande resa och du kommer få möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med företaget. Tillsammans med kollegor och genom nära kontakt med andra anläggningar kommer du arbeta främst med administration och fakturahantering.
Dina arbetsuppgifter kommer att innebära:
• Fakturahantering, ansvar för krediteringar och reklamationer.
• Ansvar för masterdata (t.ex. lägga upp nya kunder, uppdatera produktstrukturen, avtal och prislistor).
• Granskning och rättning av order samt manuella kompletteringar och rättningar.
Kvalifikationer:
Här behöver du:
• Tidigare arbetat administrativt inom ekonomi (erfarenhet av fakturering).
• Tidigare arbetat i stort affärssystem med mycket validering av data/kontroll.
• Körkort och tillgång till bil.
Det är meriterande (ej krav) om du har en utbildning på gymnasial eller eftergymnasial nivå med inriktning ekonomi liksom goda färdigheter i Victoria 2 (vågsystem) och Microsoft dynamics.
Vi tror att du som kommer hit har en positiv attityd, är lösningsfokuserad med god kommunikativ förmåga. Du är en teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service. Vidare är du noggrann och strukturerad i ditt arbete och har ett ödmjukt sätt. Företaget du kommer till söker någon som trivs i en föränderlig miljö och i en roll där arbetstempot stundtals är högt. Låter det som ett roligt uppdrag för dig? Välkommen in med din ansökan!
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2018-10-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alexandra Widström | alexandra.widstrom@randstad.se |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström