Administratör med ekonomikompetens

Arbetsbeskrivning

Du har säkert fått frågan "Vad jobbar du med?". I Bjuvs kommun ställer vi istället frågan "Vad jobbar du för?"

Vi arbetar för utveckling, hållbarhet, jämlikhet och framtiden för att tillsammans forma ett helt samhälle.

Vad jobbar du för?

ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är ekonomiuppgifter med inköp, fakturahantering, diverse avstämningar mot socialförvaltningens verksamhetssystem, momsåtersökning och andra förekommande uppgifter kring ekonomi i kommunens socialförvaltning.
Du kommer också vara en i ett team som förutom sina arbetsuppgifter har ett gemensamt uppdrag kopplat till viss service mot kommuninvånarna och intern service mot personal. Intern och extern kommunikation i olika digitala former, Posthantering och diarieföring,


KVALIFIKATIONER
Du som sökande har en högskoleutbildning som vi finner relevant samt utbildning i ekonomi på någon nivå.
Du är tidseffektiv, arbetar systematiskt, organiserat och metodiskt. Du är serviceinriktad, lugn, noggrann, uppmärksam och tillmötesgående.
Du är självgående, framför lösningar och driver arbetet framåt samt har en god samarbetsförmåga
Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi ser gärna att du behärskar engelska.


ÖVRIGT
Bjuvs kommun är en del av Familjen Helsingborg. Familjen Helsingborg är människor som möts, platser som stimulerar och sammanhang som utvecklar. Här växer både människor och företag.
Känslan skapar Familjen Helsingborg.
Vi är: Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Klippan, Landskrona, Perstorp, Svalöv, Åstorp, Ängelholm och Örkelljunga.
familjenhelsingborg.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bjuvs Kommun, Socialförvaltningen
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2022
  • Ansök senast: 7 oktober 2022

Liknande jobb


20 december 2024