Administratör med ekonomikompetens sökes för heltidsuppdrag

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administrativt yrke? Är du flytande i engelska språket? Har du ett sinne för detaljer och ge bra service? Har du en god förståelse för ekonomi, processer och planering i en större organisation? Då har vi tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter

Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet av administrativt yrke som trivs med att vara spindeln i nätet i organisationen. Arbetsuppgifterna innefattar även enklare ekonomiska uppgifter som t.ex. fakturahantering och debitering mot kund, agera bollplank i diverse administrativa frågor samt stöd administrativt stöd för övriga kollegor inom samma avdelning.

Om företaget


Vår kund är ett konsultmäklarföretag och arbetar med att underlätta konsultinköp till olika bolag. Företaget och personalen arbetar alltid med strävan om att ge den bästa service till sina kunder. Som anställd hos vår kund får man chansen att både känna sig trygg och utvecklas i en utmanande och utvecklande miljö med härliga arbetskollegor.

Din profil

Krav
• Tidigare erfarenhet av liknande yrke inom större organisationer
• Mycket goda kunskaper i engelska
• Eftergymnasial ekonomiutbildning
• Erfarenhet av något större affärssystem

Du bör ha ett gott sinne för detaljer, ordning och struktur. I tjänsten har du ofta kontakt med såväl företag och interna medarbetare så det är viktigt att du tycker om människor och service. Vi ser gärna att du har 1-3 års erfarenhet från tidigare administrativa sysslor, såsom fakturering och debitering och andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter inom större organisationer. Din kommunikativa förmåga är mycket god i både tal och skrift.



Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Ort: Helsingborg/Älmhult
Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Urval: Sker löpande, så var snabb in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 15 april 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


31 oktober 2024

Ekonomiassistent

31 oktober 2024

31 oktober 2024