Administratör med ekonomikunskaper

Arbetsbeskrivning

Proffice arbetar för en modernare arbetsmarknad. Vi förstärker företag och organisationer med nya medarbetare, temporärt genom uthyrning och permanent genom rekrytering. Proffice är en utpräglad serviceorganisation och för att trivas hos oss måste du brinna för att ge service och göra ett bra jobb. Proffice är ett av de äldsta och största bemanningsföretagen i Sverige med kontor över hela landet. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag. Proffice söker nu en administratör till en av våra kunder i Örebro. I denna roll kommer du att arbeta främst med avtalshantering mot kunder, följa upp ordrar samt ansvara för hantering av leverantörsfakturor. Du kommer även till viss del vara behjälplig vid offert- och kalkylarbeten. Tjänsten ska tillsättas i början eller mitten av oktober och sträcker sig fram tom januari 2009. Du kommer i din roll även att stötta kontoret i Hallsberg och Karlskoga och kommer att vara på plats på dessa orter ca 2 ggr/månad. Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och är duktig på att planera ditt eget arbete. Du är gymnasieekonom och har tidigare arbetat med fakturahantering och bokföring. Då tjänsten innebär mycket administrativt arbete med att följa upp ordrar och offerter är det ett plus om du har kunskap och erfarenhet inom säljarbete. Körkort och egen bil är ett krav eftersom resor till och från Hallsberg och Karlskoga sker med egen bil. Milersättning utgår.

Sammanfattning

Liknande jobb


21 november 2024