Administratör med ekonomikunskaper

Arbetsbeskrivning

Vi på Framtiden AB söker nu för kunds räkning en administratör. Framtiden är ett konsultföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Våra konsulter utgörs av högskolestudenter och akademiker med flera års erfarenhet. Vår ambition är att vara länken mellan högskola och näringsliv på ett lokalt plan. Därigenom ser vi oss som en katalysator för samhällsnytta. Genom att vi redan under studietiden placerar studenter i arbetslivet får högskolorna verklighetsförankrade impulser utifrån. Samtidigt får näringslivet praktisk tillgång till den akademiska världens allra senaste rön. Denna växelverkan tror vi gagnar alla parter. Vår kund är ett lokalt kontor inom en större koncern som säljer och servar IT-utrustning, kontorsmaskiner och datorer. Arbetsuppgifter/omfattning: I arbetsuppgifterna ingår att bemanna kontorets reception och ta mot inkommande telefonsamtal samt e-posthantering. I de administrativa uppgifterna ingår fakturering, ta emot beställningar, orderhantering, beställning av varor m.m. Arbetet startar i augusti och pågår t.o.m. november. Heltid. Visstidsanställning. Formell kompetens/utbildningskrav: Vi söker dig som har erfarenhet av ekonomisk administration och liknande arbete. Det är meriterande om du som söker har en ekonomisk utbildning på högskolenivå. Detta med anledning av att du i så fall, efter uppdragets slut, kan vara aktuell för en tjänst med större ekonomiskt ansvar hos företaget. Personliga egenskaper: Social, helt självgående, god förmåga att ta egna initiativ. Arbetstider/anställningsform: Dagtid. Visstidsanställning. Lön: Timlön Ort: Karlstad Ansökan: Senast 10 augusti. Låter detta som ett intressant och spännande jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Registrera dig på vår hemsida www.framab.se för att få spännande arbetserbjudanden via e-post.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010