Administratör med ekonomikunskaper

Arbetsbeskrivning

Prime är ett ledande bemannings- och rekryteringsföretag som förser näringsliv och offentlig sektor med kvalificerad arbetskraft inom administration, ekonomi, marknad, service och IT. Prime har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås. En av våra kunder - SEBA behöver förstärka sin verksamhet med en Administratör. Företaget har sina lokaler i Saltsjö-Boo. SEBA är ett litet familjeägt företag på kontoret är det 4 personer. Det är därifrån ditt arbete kommer att utgå. För mer info om företaget: http://www.seba-dyn.se/. Tjänsten innebär en anställning hos Prime, det är goda möjligheter för anställning direkt hos företaget. Som administratör hos Seba kommer du att vara spindeln i nätet och den som kommer ha övergripande kollen på allt som händer i företaget. Då du kommer arbeta mycket ensam kan det vara en fördel om du har arbetat på ett litet företag tidigare. Arbetsuppgifter: Varierande ekomomiuppgifter som löpande redovisning, fakturering, bokföring, tullhantering, registrering av ordrar, arkivering, supporta säljarna, ansvara för telefon, posthantering, kontorsmaterial m.m Vidare ser vi gärna att du har minst gymnasiekompetens, du har några års arbetslivserfarenhet av ekonomiarbetet. Du är van att arbeta självständigt och ensam. Du tycker om att ha varierande administrativa arbetsuppgifter. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Då du kommer att prata engelska i telefon varje dag är det ett krav att du känner dig bekväm med det. Har du goda kunskaper i tyska är detta meriterande.

Sammanfattning

Liknande jobb