OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en allt-i-allo som tycker det är roligt med ekonomi och administrativa uppgifter av skiftande karaktär? Vill du jobba i en spännande bransch i ett företag som satsar på framtiden? Då är detta chansen för dig!
Keller Grundläggning söker just nu en administratör till en helt ny tjänst på sitt kontor i Lindome, strax söder om Göteborg.
Rollen
Som administratör hos Keller Grundläggning kommer du att avlasta ekonomiavdelningen med leverantörsreskontra, kvittohantering och allmänt förekommande uppgifter. Du kommer ansvara för kontorsmaterial, posthanteringen och vara en värdefull extra resurs där det behövs.
Här får du chansen att vara med och forma en helt ny tjänst i ett företag i framkant. Du erbjuds en arbetsplats där det finns ett tydligt engagemang för att skapa en arbetsmiljö och kultur som plockar fram det bästa hos sina medarbetare.
Detta är en rekrytering där du anställs direkt av Keller Grundläggning. Tjänsten är på heltid och skall tillsättas omgående.
Din Profil
Vi söker efter dig som: Ekonomiutbildning eller erfarenhet av liknande tjänster
Ekonomisk förståelse och kunnig i leverantörsreskontra
Goda datorkunskaper i Windows och Excel.
Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
Meriterande Kunskaper i tyska
Kunskaper i Agda och Ascendo
Du som person trivs bäst när du får ta ansvar och hjälpa till där det behövs. Du har ett naturligt driv framåt och ett strukturerat och noggrant arbetssätt.
Ansökan!
Sök tjänsten som administratör redan idag! Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. I denna rekrytering har Keller Grundläggning valt att samarbeta med oss på TEMP-TEAM. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Sara Rönneberg Carr eller Eva Mellquist på 031-53 42 60. Varm välkommen in med din ansökan!