OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för långsiktigt uppdrag en serviceinriktad administratör med ekonomikunskaper.
Tjänsten
Vår kund är ett servicebolag som arbetar med premiummärken och sitter i fräscha lokaler norr om Stockholm. Som administratör i kontraktsgruppen ingår du i ett team idag består av 4 personer. I tjänsten ingår bland annat granskning av finanskontrakt och betalning av dessa, kontakt med återförsäljare och kundens kunder (både företag och privatpersoner) kring kontrakten, avstämningar m.m. Du kommer att arbeta både med den norska och svenska marknaden. Tjänsten är på heltid/kontorstider och är ett långsiktigt konsultuppdrag via Placera Personal.
Arbetsuppgifter
Som administratör har du följande arbetsuppgifter:
• Kontraktsgranskning och begära in kompletteringar
• Hantera utbetalningar vid nya finanskontrakt och även vissa inbetalningar
• Registrera kontrakt från återförsäljare
• Avstämningar
Kvalifikationer
Vi ser följande bakgrund som lämplig:
• Minst 2 års erfarenhet av arbete med kundservice och administration
• Minst gymnasial utbildning, helst inom ekonomi
• Mycket goda kunskaper i engelska
• Goda kunskaper i norska är meriterande
• Du gillar att ha telefonen som arbetsverktyg och att arbeta med siffror
• Du har ett starkt engagemang är noggrann och trivs med att arbeta i team mot gemensamma mål
• B-körkort
Som person är du positiv, engagerad, lösningsfokuserad, serviceinriktad och gör gärna det där lilla extra för kunden. Du trivs med att arbeta i högt tempo, har en hög ansvarskänsla, trivs med administrativa uppgifter samt är en fokuserad teamplayer. Då det händer mycket hos vårt kundföretag är det också av stor vikt att du både är trygg i dig själv, förändringsbenägen och gärna kommer med nya idéer och lösningar.
Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719