OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi efter en administratör till vår kund som har sitt kontor samt lager i Jordbro. Din roll kommer vara att se till att avdelningen alltid ligger i fas med de olika administrativa momenten samt bidra med förbättringar i de fall då det är möjligt. Du kommer främst att arbeta med ekonomiadministration vilket innebär att du kommer hantera kontorets fakturaflöde men även stötta andra avdelningar internt.
Dina arbetsuppgifter kommer innefatta:
• Mottagning och scanning av fakturor samt kontering i fakturasystem
• Säkra att fakturor löpande blir attesterade och ivägskickade för betalningoch hantera ev. påminnelser
• Debiteringskontroll (Kontroll av tilläggskostnader)
• Fraktdebitering
• Skapande av nya kundfakturor i vårt affärssystem
Du kommer också involveras samt stötta upp vid:
• Hantera interna nyckeltal (hämta/sammanställa data)
• Se till att lathundar för admin-bitarna är uppdaterade
• Registrering av Inleveranser, deb-underlag etc
• Registrering, korrigering samt utskrift av orders
• Hantering av Felplock och returfrakter
Arbetet är på heltid och arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, möjlighet till flex finns. Detta är ett konsultuppdrag.
Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.
Din profil
Då din roll kommer vara att ge service till alla i företaget ser vi att du är noggrann, strukturerad och serviceminded. Med en positiv inställning och ett stort engagemang håller du ordning samt skapar strukturer som ger goda förutsättningar för alla i företaget att hålla ordning på de administrativa bitarna. Vi ser att du har ett affärstänk och har lätt för siffor. Har du utbildning inom administration/ekonomi eller likvärdig arbetserfarenhet är det mycket meriterande.
Intresserad? Skicka in din ansökan via vår hemsida snarast då urval sker löpande. Observera att vi inte kan ta emot ansökningar via epost. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson @2complete.se eller telefon 076- 869 30 48.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson