Administratör med ekonomikunskaper till kund i Göteborg

Administratör med ekonomikunskaper till kund i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en supporterande och administrativ roll med många kontaktytor? Nu söker vi med omgående start en administratör med ekonomikunskaper till vår kund i inom byggbranschen i Göteborg.

Om rollen:
Som administratör hos vår kund kommer du ha en central roll och ansvara för diverse administrativa uppgifter med högt kundfokus. Du att jobba nära resterande verksamhet och i tät dialog med bland annat förmän på byggen, sanerare, rivare, håltagare, maskinister. Du ansvarar för att ge en god service genom kontakt via mail och telefon. En varierande roll där du får möjlighet att arbeta både med externa och interna kontakter. 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Allmän administration
Kundkontakt
Bokföring och kontroll av arbetstimmar- och fakturatider
Kontrollera fakturor och säkerställa att de är korrekta 
 
Din profil:
För att lyckas i rollen som administratör söker vi dig som på ett självständigt och organiserat sätt driver ditt arbete framåt. Det är viktigt att du är en nyfiken, lösningsorienterad och hjälpsam person som inte är rädd för att rycka in och vara behjälplig när det behövs. Som person är du positiv, noggrann och analytisk med ett öga för processer och flöden. Du är stresstålig och snabbtänkt och har inga problem med förändringar.

Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av att arbete kundfokuserat och administrativt.
Tidigare arbetserfarenhet av att arbeta med lönehantering och ekonomi är meriterande.
Vana av att arbeta i olika affärssystem.
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Övrigt:
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Vardagar 7:00-16:00
Plats: Hisingen

Detta är en rekrytering där du blir anställd hos företaget. Frågor om tjänsten hänvisas därför till ansvarig rekryterare Rebecka Svensson på 0723774920 eller rebecka.svensson@onepartnergroup.se.

Vad händer efter min ansökan?
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2023
  • Ansök senast: 16 juni 2023

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024