OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden dig som vill arbeta extra i ett nystartat företag med stor potential Om kunden: Företaget är nystartat med mycket resurser och kontakter inom sitt verksamhetsområde.Kunden säljer in och arbetar fram utbildningar och läromaterial till dessa som skall användas till vidareutbildning inom olika chaufförsyrken.Potentiella samarbetspartners är verksamheter med yrkeschaufförer som t.ex. brandkåren, polisen, ambulans, transport, truck och olika maskinfordon. Arbetsuppgifter och omfattning: Du kommer att få ta del av allehanda uppgifter kring administrationen av distanskurserna som anordnas på nätet.Uppgifterna sträcker sig från att sälja in dessa kurser till såväl återkommande som nya kunder till att fakturera och boka upp och samordna med lärare inför kurserna.Du kommer även att beställa och distribuera utbildningsmateriel till kursdeltagarna.Tjänsten är en deltidstjänst på ca 2 dagar i veckan. Skallkrav: Du har datavana och allmänkunskap om olika program inom Officepaketet, du behärskar engelska språket utan problem. Meriterande krav: Det är meriterande med tidigare erfarenhet av fakturering, uppdatering av hemsidor och/eller insikt i förlagsbranschen. Personliga egenskaper: Du har framförallt en vilja och intresse att lära dig och sätta dig in i företagsmarknaden.Det är en liten organisation och du kommer ha ett tätt samarbete med ägaren som skall genomsyras av en ärlig och rak kommunikation med högt i tak.Vidare är du noggrann och en person som tar initiativ för att komma vidare i sitt jobb.Eftersom du kommer ha mycket kundkontakter är det även viktigt att kunna föra sig i telefon och kunna anpassa språket utefter vem det är du talar med. Arbetstider och anställningsform: Deltid, dagtid, ca 2 dagar per vecka. sem. Kommun: Malmö Tillträde: 2009-03-23 Ansökan senast: 2009-01-16 Låter detta som ett jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?Gå in och registrera dig på http://www.framab.se/showproject.asp?intProjectId=2191 Tel.