Administratör med erfarenhet av avrop och upphandlingar sökes

Arbetsbeskrivning

Kornboden söker nu en Administratör med erfarenhet av avrop och upphandlingar för ett konsultuppdrag åt en statlig myndighet.
Tjänsten är på heltid och har Stockholm som placeringsort med start i början av februari till och med oktober 2018.



Arbetsbeskrivning:
Arbetsuppgifterna som administratör innefattar ekonomiadministration som till exempel hantering av inkomna fakturor, där komplitering av underlag ingår vid behov och kontakt med leverantör för korrigering vid behov. Fakturagranksning i Visma Proceedo och hantera inkomna betlaningsrapporter. Upphandling och inköp ingår i din roll där du exempelvis bevakar inköps- och upphandlingsbehov samt
genomföra de inköp, avrop och upphandlingar som myndigheten har behov av. Du vägleder medarbetare kring upphandlingsfrågor och dokumenterar genomföra upphandlingar. Rollen består även av kontorsadministration där uppgifter som planering och genomförande av både interna och externa möten ingår. Där sköter du bland annat utskick av kallelser, för mötesanteckningar och protokoll. Allmän kontorsservice ingår där du hanterar felanmälningar, IT och telefoni.
Introduktioner av nyanställda förekommer samt andra adminsitrativa arbetsuppgifter.


Kvalifikationer:
-Avslutad gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
-Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör.
-Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
-Erfarenhet av avrop och upphandling.


Som person har du ett öga för planering och prioriteringar med en förmåga att kunna växla snabbt mellan olika arbetsuppgifter.
Du är ett tryggt stöd och inger lätt ett gott förtroende. Du är noggran, kreativ och lösningsorienterad.

 

Anställningsform:
Visstid

 


Sysselsättningsgrad:
100%

 


Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön

 

 

Övrig information:
Urval sker löpande så ansök redan idag. Observera den korta ansökningstiden.
Du söker tjänsten via vår hemsida: www.kornboden.se

 


Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering och interim management. Vi har hjälpt stora och små företag, i storstad och i gelsbygd sedan 1996.
Våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens!

 

 

Kontaktperson
Madelene Sahlin
madelene.s@kornboden.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Forslund, Kandidatansvarig

Hans-Olof Jonsson, Rekryteringskonsult Kornboden
070-681 32 70
Joel Eriksson, Konsultchef
063-194346
Christoffer Sjöstedt,

Joel Eriksson, Konsultchef

Joel Eriksson, Kandidatansvarig
063-194346
Robert Nilsen,
063-19 43 30
Camilla Enarsson, Konsultchef
063-19 43 30
Linda Forslund, Kandidatansvarig
019-689 01 32
Jens Olsson, Rekryteringskonsult
060-7890501

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kornboden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 18 januari 2018

Besöksadress

Kornboden Strandgatan 21 891 33 Örnsköldsvik
None

Postadress

Storgatan 39
Östersund, 83133

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024