Administratör med erfarenhet av CAD

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann, strukturerad och ansvarstagande person som brinner för att arbeta med administrativa arbetsuppgifter och har erfarenhet av CAD. Då har vi jobbet för dig!
Ansök redan idag, urval sker löpande!


Dina arbetsuppgifter

Framtiden söker nu för kunds räkning en administratör med inriktning på slutdokumentation av fibernät. Tjänsten som Administratör innebär att du med hjälp av ett CAD Program ritar kartor, planerar och dokumenterar arbetet för installation av fibernät. Du kommer att sitta på kontoret i Svedala och ha daglig kontakt med dina kollegor som är ute och installerar fibernät.

Om företaget

Vår kund är ett internationellt tjänsteföretag som bygger, installerar och underhåller el- och telekomnät, underhåller kraftverk och fabriker samt levererar informations- och kommunikationslösningar till kunder inom telekom, energi- och industrisektorn. Bolaget omsätter 366 miljoner Euro och har 3 000 medarbetare i Finland, Sverige och Baltikum. Huvudkontoret ligger i Helsingfors, Finland. I Sverige har vår kund kontor i Alvesta, Borlänge, Borås, Guldsmedshyttan, Gävle, Göteborg, Kalmar, Laholm, Lysekil, Luleå, Norrköping, Stockholm, Svedala, Uddevalla och Örebro. Den svenska organisationen har cirka 400 anställda och omsätter 1 miljard SEK. På kontoret i Svedala kommer du ingå i ett team om 15 personer.

Din profil

För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du främst är självständig, noggrann och har ett stort intresse av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Du trivs med ett strukturerat arbetssätt och du har en god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Du är en lagspelare med hög social kompetens. Utöver detta är du är driven, flexibel och utför alltid ditt arbete med högsta möjliga kvalité.


Skallkrav:
Erfarenhet av 2D CAD eller något liknande program
Svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:
Tidigare arbetsliverfarenhet inom området


Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Placering: Lön: Enligt överenskommelse
Vi läser löpande nya ansökningar – sök redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 1 mars 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024