Administratör med erfarenhet av diarieföring sökes

Administratör med erfarenhet av diarieföring sökes

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker dig som är en erfaren administratör och tidigare har arbetat med diarieföring och arkivering. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult åt Arena Personal och arbetar ute hos kunden. Uppdraget beräknas starta omgående i slutet av november och pågår fram till 2020-02-28, med möjlighet till förlängning.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
-Lägga in ny information samt uppdatera befintlig information i fastighetssystemet.
-Ansvara för arbetet med diarieföring av inkommande och utgående handlingar
-Delta i arbetet med arkivering
-Lägga in information för nyproducerade bostäder såsom ytor, rum, status, våningar,
lägenhetsnummer, hyror mm. Se till att all information inklusive ritningar är kopplad till respektive
lägenhet i fastighetssystemet
-Utföra administration i samband med HLU - Hyresgäststyrt lägenhetsunderhåll. Ta emot
beställningar som kommer in via förvaltningsavdelningen och kundservice och beställa arbetet via
ramavtalsentreprenörer
-Beställa efterbesiktningar (ex. avflyttningsbesiktningar och från bovärdar påkallade besiktningar pga.
brister i bostäderna) som utförs av ansvariga inom förvaltningsorganisationen. Även beställa och
koordinera de arbeten som besiktningen kan ge upphov till

I arbetet kommer du att ha löpande kontakt med interna kollegor och externa aktörer.

Din profil
Du som söker har:
-Yrkesutbildning eller motsvarande kunskaper.
-Minst två års erfarenhet från likvärdigt arbete, med erfarenhet av diarieföring och arkivering.
-Flytande kunskaper i svenska tal och skrift
-Kunskaper för att göra HLU beställningar. Meriterande om du har kunskap av MicroWebb - STEPP.

Som person tror vi att du är servicemedveten, engagerad och initiativtagande. Du är lösningsfokuserad och samarbetar bra med andra. Du har en planerings-, besluts- och resultatorienterad förmåga, samt att du kan se helheten.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum – Skicka därför in din ansökan redan idag! För mer frågor om uppdraget kontakta ansvarig rekryterare maria.fjellstrom@arenapersonal.com.

Vi erbjuder
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2020
  • Ansök senast: 18 november 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024