Administratör med erfarenhet av fakturering och kundsupport

Administratör med erfarenhet av fakturering och kundsupport

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som är en fena på fakturering och trivs i en roll där du får kombinera dina kunskaper inom fakturering med en roll inom kundsupport. 

Du kommer att ingå i ett team på fem personer som alla jobbar med kundsupport och fakturering.  Arbetsgruppen präglas av positivitet, gemenskap och samarbete. Vår kund har kontor både i Köping och Västerås men du kommer troligen spendera mest tid i Köping. Uppdraget kommer att pågå mellan 3-6 månader med chans till förläning. 



Ansvarsområden
I den här rollen arbetar du med förberedelser inför fakturering mot företagets kunder, säkerställer att alla uppgifter är korrekta innan du slutligen fakturerar kunden.

Du kommer också att arbeta med kundsupport vilket innebär att du tar emot inkommande ordrar och säkerställer att de kommer in i företagets system. Vidare kommer du i den här rollen att ha dialog med både produktion och inköp för att ge kunden bästa support kring sin order. 

Som konsult på det här uppdraget kommer du ha mycket kontakter både externt och internt vilket förutsätter att du är en social och engagerad person som har lätt för att skapa relationer. 

Arbetstider
Heltid, dagtid måndag till fredag

Kvalifikationer
Minst avslutad gymnasieutbildning 
Tidigare arbetslivserfarenhet inom fakturering och kundsupport
God datorvana
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

För att trivas i rollen har du förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor.  Du kan arbeta utanför ramen av din arbetsbeskrivning och ser inga problem med att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs. Du strukturerar själv ditt arbete och driver dina processer vidare samtidigt som du ber om hjälp när det behövs.



Erfarenhet
Faktureringsvana och kundvana är ett krav.

Ansökan
2020-09-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Sanna Ullbrand, senior konsultchef,  sanna.ullbrand@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2020
  • Ansök senast: 29 september 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


10 oktober 2024